OPEN JOUW EIGEN FRANCHISE
Onze roots die teruggaan naar de eigen boerderij & craftmanship, doen ons streven naar de beste gehaktbal. We hebben een centrale keuken waar iedere ball met de hand gedraaid wordt & voorzien van zijn beroemde vulling. We kregen hiervoor een BRC-label die garant staat voor topniveau veiligheid & traceerbaarheid.
Wim schrijft maandelijks nieuwe recepten voor de stoemp, salads, limo’s, juice’s & cakes die in de stores gemaakt worden. Deze technische fiches zijn een makkelijke leidraad om in de keuken aan de slag te gaan. De slagkracht van onze groep zorgt voor unieke partnerships: scherpste prijzen & de leukste ingrediënten.
Een direct & voortdurend contact met allerlei start-ups in food & tech zorgen ervoor dat Balls & Glory de markt steeds voorop is: onze company-owned stores testen voortdurend nieuwe & betere technologieën om onze gasten & medewerkers het leven leuker, beter of gezonder te maken.
We leven in tijden waarin een “war for talent” hevig woed. Het concept & onze bedrijfswaarden zijn erop geënt om een zo aangenaam mogelijk werkklimaat te creeëren waarin zowel x-ers, y-ers, z-ers & alpha-ers zich goed in hun vel voelen.
Vanuit HQ ondersteunen we jou in het juist recruteren & aantrekken van talent. Er worden maandelijks opleidingen voorzien voor zowel de starters als de meer ervaren werknemers. Dit doen we door doelgerichte training op bijvoorbeeld onze boerderij of één van onze leveranciers, maar ook door uitwisseling tussen de verschillende stores.
Jouw ontplooing en deze van je collega’s zijn ons zeer genegen. Maar we zijn er rotsvast van overtuigd dat we ook van jou kunnen leren: samen sterk dus.
Balls & Glory heeft de afgelopen jaren sterk gebouwd aan een leadership-rol binnen de fast-casual markt. Haar pioniersrol staat garant voor een grote geloofwaardigheid.
Er wordt een duidelijke lokale, nationale & internationale strategie aangeboden, onderbouwd door activatie-acties, ontwerp grafische in-store identiteit & een stevige online-presence.
Social media, website, blog, linkedin, SEO, CRM, order-platforms, responds & interactie worden globaal aangestuurd & uitgevoerd met veel mogelijkheid om lokaal aan te vullen. Naast de 2-maandelijkse thema-campagnes, worden er kookboeken, gadgets & online content aangeboden.
De aanwezigheid van onze founder Wim Ballieu in Belgische & Nederlandse media is sinds dag 1 een zeer waardevol medium. Maar we geven vooral onze lokale spelers graag de platvorm dat ze verdienen.
Onze IT is net zoals het concept eenvoudig maar zeer doeltreffend. Vanuit de cloud werken we met zeer mobiele applicaties die een vlotte werking garanderen in personeelsplanning, bestellingen, reservaties, boekingen, betalingen & rapportage.
Meten is weten: het netwerk van de verschillende stores is dé ideale basis voor een makkelijk dagelijks beheer. Op basis van korte overzichtelijke tabellen kan je je resultaat meten: in functie van de andere stores, in functie van groei year to date, in functie van productgroepen, in functie van klantengroepen & hun retentie, productiviteit, enz.
Onze jarenlange expertise helpt je dmv. Data en netwerk om je locale bussines te ontwikkelen en/of te laten groeien. Al dan niet met een accountant uit ons netwerk.
St. Baafsplein 10
9000 GENT